تست های غیرمخرب پیشرفته

شرکت مهندسین مشاور ناظران دقیق تدبیر

در روش‌ تست های غیرمخرب پیشرفته

ازتجهیزات خاص و ترکیب قوانین و پدیده‌های فیزیکی استفاده می‌شود که امکان بررسی دقیق‌تر

و سریعتر قطعات و اتصالات جوشکاری شده فراهم می‌شود.

تست های غیرمخرب پیشرفته

تست های غیرمخرب

تست‌ های غیرمخرب دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست، آزمایشی است که بدون تخریب یا تأثیرگذاری بر یکپارچگی مورد آزمایش شده انجام می شود. طیف متنوعی از صنایع از NDT برای تشخیص عیوب و بی‌نظمی‌ها و ارزیابی ایمنی در تجهیزات و دارایی‌ها استفاده می‌کنند و نیاز روزافزون به استفاده از NDT نتیجه شرکت‌هایی است که علاوه بر رعایت مقررات افزایش یافته، به دنبال افزایش عمر دارایی تأسیسات کارخانه خود هستند. تکنیک های پیشرفته و مرسوم تست های غیرمخرب برای مدیریت دارایی مهم هستند. 

تست‌ های غیرمخرب پیشرفته  شامل طیف گسترده ای از تکنیک های NDT مبتنی بر فناوری های نوآورانه برای بازرسی و تجزیه و تحلیل می باشد. در مقایسه با NDT معمولی، نتایج سریع‌تری ارائه می‌کند و دقت را بهبود می‌بخشد در حالی که مقرون به صرفه تر است. می توان به طور خلاصه چنین گفت با استفاده از تکنیک های تست‌ های غیرمخرب پیشرفته کیفیت بازرسی را افزایش می یابد، فرآیندها ساده تر می شود. با پیشرفته ترین فناوری های بازرسی و روش های کاربردی تست های غیرمخرب پیشرفته، در هزینه های تعمیر و نگهداری کلی صرفه جویی می کنید، کیفیت تولید را بهبود می بخشید و فرآیندهای عملیاتی قابل اعتماد را تضمین می کنید.

در سال­های اخیر تعداد زیادی از روش­های بازرسی غیر مخرب پیشرفته ایجاد شده است. این روش­ها امکان بازرسی از میزان زوال تجهیزات زیادی را فراهم کرده­ اند. برخی از این روش­ها سریعتر بوده و جزئیات خیلی بیشتری نسبت به روش­های معمول را ارائه می­دهند. این روش­ها دارای ابزاری نیز می­باشند که قابلیت بازرسی از نقاط غیر قابل دسترسی را فراهم می­کنند.

تکنینک های تست های غیرمخرب پیشرفته

تست التراسونیک آرایه فازی (PAUT)

آزمایش پراش زمان پرواز (ToFD)

تست جریان گردایی (ECT)

نقشه برداری خوردگی با استفاده از آرایه فازی UT (اسکن C، اسکن B)

تست الکترومغناطیسی میدان راه دور (RFET)

سیستم بازرسی چرخشی داخلی (IRIS)

تست نزدیک فایل (NFT)

اسکن صفحه کف مخزن با استفاده از تکنیک نشتی شار مغناطیسی (MFL)

تست التراسونیک برد بلند (LRUT)

تست طناب سیمی

بازرسی بصری از راه دور (RVI)

تست جریان گردابی فرکانس پایین (LFET)

اندازه گیری میدان جریان متناوب (ACFM)

ترموگرافی مادون قرمز

جریان گردابی پالسی (PEC)

خوردگی زیر عایق (CUI)

بازرسی سطح جوش ECT

اندازه گیری ضخامت اولتراسونیک در دمای بالا ( تا 400 درجه سانتیگراد)

تکنیک های NDT مانند تست اولتراسونیک، اشعه ایکس، رادیوگرافی، ترموگرافی، جریان گردابی و انتشار آکوستیک تکنیک های رایج تری برای کاربردهای مختلف تست هستند. هر یک از این تکنیک ها از اصول مختلفی برای بررسی عیوب مواد استفاده می کنند. با این حال، هندسه، خواص فیزیکی و مواد جزء مورد آزمایش، عوامل مهمی در کاربرد یک تکنیک هستند.

اگر تمایل دارید در رابطه با تست های غیرمخرب پیشرفته اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما این لینک را مطالعه نمایید.

 
 

خدمات شرکت در قبال تست‌ های غیرمخرب پیشرفته

فرآیند نوآوری مداوم در صنایع مهندسی به این معنی است که ساختارها و سیستم ها پیچیده تر می شوند. در عین حال، تقاضا برای عملکرد، پایداری و کارایی پروژه نیز افزایش می یابد. بنابراین، روش‌های مرسوم بازرسی تست های غیرمخرب همیشه با این خواسته‌ها مطابقت ندارند.

شرکت مهندسین مشاور ناظران دقیق تدبیر تعدادی از روش‌های پیشرفته NDT را به کار می‌گیرد که نتایج بازرسی بهبود یافته، تفسیر آسان‌تر و فرآیندهای سریع‌تر را ارائه می‌دهد. نتایج بازرسی پیشرفته NDT به صورت دیجیتالی ثبت می‌شوند که امکان ادغام آسان‌تر در جریان کار پروژه بدون کاغذ را فراهم می‌کند.

بازرسان فنی ما در زمینه تست‌ های غیرمخرب متخصص هستند و همیشه یک نتیجه آزمایش قابل اعتماد را به شما ارائه می دهند و همچنین در مورد اینکه آیا آزمایش های بیشتر در هر موقعیت ارزیابی ضروری است یا خیر، مشاوره می دهند. برای مشاوره و دریافت آزمایشات معتبر، حتما با متخصصین شرکت مهندسین مشاور ناظران دقیق تدبیر تماس بگیرید.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه